Следи нѐ
To Top

„Лајковите“ на Фејсбук откриваат за нас повеќе отколку што мислиме

Психологијата на „масовно убедување“ со онлајн кампањите, покажува дека конкретно тие ја зголемуваат продажбата на производот за дури 50 отсто.

Во експеримент, кој опфатил 3,5 милиони луѓе, научниците го анализирале „лајкот“ на корисникот на Фејсбук, за да „влезат“ во неговата психолошка трага – било да се работи за интровертна или екстровертна личност.

реклама

Истражувачите на тој начин покажаа колку тој мал „дигитален отпечаток“ од корисникот може и тоа како да влијае на рекламата која подоцна му се презентира токму нему.

Се почна од огромна база „лајкови“ на милион анонимни корисници на Фејсбук. Оние кои ја „лајкувале“ Лејди Гага, на пример, се оквалификувани како поекстровертни, а оние кои ја „лајкувале“ серијата „Старгејт“ – како поинтровертни.

Рекламите подоцна се креирани токму според овие карактеристики, а одѕивот бил неверојатен. Една реклама била видена од над три милиони луѓе, а 20 отсто од нив и го купиле производот.

А, сево ова покажува и дека се што правите на социјалните мрежи, се следи од повеќе луѓе, отколку што мислиме.

ПОВЕЌЕ ОД КАТЕГОРИЈАТА: Наука

  • Почина Пол Ален, соосновачот на Мајкрософт

    Соосновачот на Мајкрософт, Пол Ален почина вчера на 65 години. Претходно, тој и соопшти на јавноста дека ракот што веќе еднаш...

    Информативна Редакцијаноември 16, 2017
  • Чернобил повторно произведува струја

    Украинските власти одлучија на најдобар можен начин да ја искористат загадената зона околу Чернобил и на местото каде што се случи...

    Информативна Редакцијаноември 16, 2017
  • Речиси 260 луѓе загинале правејќи самослик

    Со појавата на „паметните телефони“, самосликовите станаа прилично популарни. Но, едно ново индиско истражување покажува дека тие можат да бидат и...

    Информативна Редакцијаноември 16, 2017
реклама
error: Содржината е заштитена со авторски права.