//
Следи нѐ
To Top

Холандски бренд за машка облека изгуби 10.000 следачи на Инстаграм поради кампања со геј бакнеж

Сјут Саплај Холандскиот бренд за машка облека изгуби преку 10.000 следачи на Инстаграм поради рекламна кампања со геј бакнеж.

Во либералната Холандија мажите се најдоа навредени од кампањата и ја затрупаа компанијата со хомофобни пораки прашувајќи што е следно?

реклама

Сепак директорите сметаат дека привлечноста меѓу двајца мажи е клучна за иднината на нивниот бизнис. Тие се задоволни бидејќи привлекле огромно внимание глобално, наспроти првичните загуби на фанови по социјалните мрежи.

Кампањата нема да ја претстават во Русија и Емиратите.

ПОВЕЌЕ ОД КАТЕГОРИЈАТА: Занимливости

реклама
error: Содржината е заштитена со авторски права.