//
Следи нѐ
To Top

Холандски бренд за машка облека изгуби 10.000 следачи на Инстаграм поради кампања со геј бакнеж

Сјут Саплај Холандскиот бренд за машка облека изгуби преку 10.000 следачи на Инстаграм поради рекламна кампања со геј бакнеж.

Во либералната Холандија мажите се најдоа навредени од кампањата и ја затрупаа компанијата со хомофобни пораки прашувајќи што е следно?

реклама

Сепак директорите сметаат дека привлечноста меѓу двајца мажи е клучна за иднината на нивниот бизнис. Тие се задоволни бидејќи привлекле огромно внимание глобално, наспроти првичните загуби на фанови по социјалните мрежи.

Кампањата нема да ја претстават во Русија и Емиратите.

ПОВЕЌЕ ОД КАТЕГОРИЈАТА: Занимливости

  • Првиот пешачки 3-Д мост (видео)

    Во Шангај е пуштен во употреба најдолгиот бетонски пешачки мост на светот кој е изграден со технологија за 3-Д печатење. Автор...

    Информативна Редакцијафевруари 28, 2018
  • Германeц се возел меѓу два вагона од воз со 200 километри на час

    Германeц кој патувал кон Хамбург со воз излегол да испуши цигара, па останал заглавен меѓу два вагона, во движење со брзина...

    Информативна Редакцијафевруари 28, 2018
  • Кобила е „Австралијка на годината“

    Еден австралиски дневен весник номинираше кобила, како единствена кандидатка за избор на „личност“ која изминатава година покажа напорна работа, борбеност и...

    Информативна Редакцијафевруари 28, 2018
реклама
error: Содржината е заштитена со авторски права.
%d bloggers like this: