fbpx
Поврзи се со нас
Маркетинг

Популарно.мк

ЈОГУРТ ДИЕТА: За три дена, два килограми помалку

Ви препорачуваме

ЈОГУРТ ДИЕТА: За три дена, два килограми помалку

Маркетинг

ЈОГУРТ ДИЕТА: За три дена, два килограми помалку

Светот полуде по новата хит диета –  јогурт диетата. Нутриционистите велат дека постојат две верзии од оваа диета, голема и мала јогурт диета. Првата, голема трае седум дена, а ние денес ви ја претставуваме малата, која трае само три дена.

Јогурт диетата се нарекува уште и диета за вработени, бидејќи е многу лесно да се држи и секогаш дава ефект. Се доручкува и вечера дома, а ручекот и ужината ги носите со вас на работа.

Ако не сте задоволни со резултатот, односно сакате уште да ослабете, јогурт диетата можете да ја повторите по само пет дена.

Оваа диета е одличен избор ако немате проблем со голем број килограми, бидејќи внесувате сè што му е потребно на вашиот организам, ќе бидете полни со енергија, а ќе изгубите килограми.

На сите ни е познато дека јогуртот е добар за варење и здравје за дигестивниот тракт. Тој ги движи цревата на здрав начин и овозможува на храната брзо да се вари, благодарение на калциум-лактатот кој го содржи.

Исто така, јогуртот е добар за детоксикација на телото од сите штетни материи.

Дејството на оваа диета се базира на својството на пробиотичниот јогурт да го стимулира здравјето на цревната флора што резултира со подобро варење, елиминација на токсини и слабеење.

Прв ден

Доручек: нискокалорен јогурт со снегулки по ваш избор;

Ручек: варен зеленчук со ориз со маслиново масло, малку сол и бибер, 1 благ овошен јогурт;

Вечера: салата од 1 морков, 1 јаболко и 50 гр шунка, се благо пропржете на маслиново масло и кога ќе го извадите од оган додадете нискомасен јогурт.

Втор ден

Доручек: салата од 1 краставица и благ пробиотик јогурт;

Ручек: лесна зачинета мисирка пропржена на маслиново масло со пиперка, домат и ситно сецкани печурки, кога ќе се излади во јадењето додадете еден јогурт;

Вечера: јогурт со шумско овошје.

Трет ден

Доручек: цимет и јогурт комбинација- во јогурт додадете изрендано јаболко, мала количина на сирење, малку цимет и благо посолете по вкус;

Ручек: испечете 150 грама филети ослич, а потоа додадете салата од краставици и јогурт и малку сенф;

Вечера: Во 100 грама тестенини додадете јајца и ситно исецкана пиперка и на крај помешајте со нискокалоричен јогурт.

Главниот и одговорен уредник на веб порталот Популарно.мк. Ѓорги е перспективен новинар кој со својата креативност и талент го направи Популарно.мк дел од водечките информативни сајтови во Македонија. Во исто време е регионален известувач за CNN од Македонија и главен на продукцијата GPTM Production.

Повеќе од Ви препорачуваме

Маркетинг
ДО ВРВ
error: Содржината е заштитена со авторски права.