Поврзи се со нас
Маркетинг

Популарно.мк

Холандски бренд за машка облека изгуби 10.000 следачи на Инстаграм поради кампања со геј бакнеж

Занимливости

Холандски бренд за машка облека изгуби 10.000 следачи на Инстаграм поради кампања со геј бакнеж

Сјут Саплај Холандскиот бренд за машка облека изгуби преку 10.000 следачи на Инстаграм поради рекламна кампања со геј бакнеж.

Во либералната Холандија мажите се најдоа навредени од кампањата и ја затрупаа компанијата со хомофобни пораки прашувајќи што е следно?

Сепак директорите сметаат дека привлечноста меѓу двајца мажи е клучна за иднината на нивниот бизнис. Тие се задоволни бидејќи привлекле огромно внимание глобално, наспроти првичните загуби на фанови по социјалните мрежи.

Кампањата нема да ја претстават во Русија и Емиратите.

Главниот и одговорен уредник на веб порталот Популарно.мк. Ѓорги е перспективен новинар кој со својата креативност и талент го направи Популарно.мк дел од водечките информативни сајтови во Македонија. Во исто време е регионален известувач за CNN од Македонија и главен на продукцијата GPTM Production.

Повеќе од Занимливости

Маркетинг

Трендинг

Маркетинг
Маркетинг
ДО ВРВ
error: Содржината е заштитена со авторски права.